Ontheffing voor de zones?

Rij je met een bedrijfsvoertuig in Arnhem? Dan verandert er vanaf 1 juni 2026 wat voor jou. Voor schonere lucht en een leefbaarder centrum wordt elektrisch of op waterstof rijden verplicht in grote delen van de binnenstad.

Heeft jouw bestelbus of vrachtwagen geen toegang tot de zero-emissiezone? Dan kun je in sommige gevallen een ontheffing krijgen. Soms kan dit ook voor de milieuzone. Kijk of je in aanmerking komt voor een ontheffing of meld je aan voor een gratis adviesgesprek als je hulp wilt bij de overstap naar elektrisch rijden.

Kijk op arnhem.nl/zero-emissie